Programmeerimine

  • Mulle meeldib programmeerida, kuna saad teha mida ise soovid ja õpid tundma arvutit. Eriti meeldis mulle muusika programmeerimine, kuna olen muusikast huvitatud. Arvan, et programmeerimist võiks õppida põhjalikumalt.

  • Programmeerimine on väga vajalik teema. Arvan, et programmeerimine on informaatika üks olulisemaid alasid.

  • Kui alustasin programmeerimist, siis oli see minu jaoks raske, kuid nüüd, kui olen sellega paar kuud tegelenud siis on see lihtsam. Teemadest saan samuti aru, kuid vahepeal jäävad asjad kahe silma vahele.

  • Arvan, et programmeerimise elukutse on väga huvitav ja elamusi pakkuv. Usun, et selle elukutsega võib teenida päris palju.

  • Ei usu, et minust saaks programmeerija, kuna mul on teised sihid. Arvan, et plussid on need, et palk on suur ja töö on huvitav. Miinus on, et vabas õhus liikumist on vähe.





https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fhanta.ee%2Fru%2Fcourses%2Fmangu-programmeerimine-unreal-engine%2F&psig=AOvVaw2_V95cdsqUfNTB081TJwvd&ust=1610529347841000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCJD7tNWHlu4CFQAAAAAdAAAAABAD

Kommentaarid

Populaarsed postitused